معطل نماندن تولید ادامه راه شهید جمهور است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار یکشنبه در ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان در سال ۱۴۰۳، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، اظهار داشت: راه شهید جمهور را با رسیدگی به کار مردم می‌توان ادامه داد. وی با اشاره به اینکه کارها طبق روال در حال پیشرفت، افزود: یکی […]

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار یکشنبه در ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان در سال ۱۴۰۳، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، اظهار داشت: راه شهید جمهور را با رسیدگی به کار مردم می‌توان ادامه داد.
وی با اشاره به اینکه کارها طبق روال در حال پیشرفت، افزود: یکی از بهترین فعالیت‌ها برای ادامه دادن راه شهید جمهور این است که کار مردم به ویژه فعالیت‌هایی که به تولید می‌انجامد معطل نماند.
فداکار با بیان اینکه تولید به اشتغال و زندگی مردم ارتباط دارد، تصریح کرد: مقوله تولید برای کشور یک ضرورت است.
استاندار کرمان بر حمایت از پروژه‌های تولیدی تاکید و تصریح کرد: بایستی با اعمال دستورکارها و مصوبه‌ها، پروژه‌ها را سریع‌تر پیش برده و گره کار مردم را باز کنیم.
وی افزود: تولید در سالی که به جهش تولید با مشارکت مردم نام دارد باید بتواند نفس بکشد و سرعت بگیرد.
استاندار کرمان با تاکید بر حمایت از طرح‌های تولیدی در حال اجرا و پیشرفت، بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشاره و بیان کرد: با نگاه مثبت و تسهیل امور می‌توان مشکلات را رفع کرد.
یادآوری می‌شود: در این جلسه به مسائل و مشکلات ۱۹ واحد صنعتی و تولیدی استان رسیدگی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها صادر شد.