مقاومت از انتفاضه ساکنان کرانه باختری علیه صهیونیستها حمایت میکند

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، «طارق عز الدین» سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی به تشدید اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری واکنش نشان داد. بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این خصوص تصریح کرد: مقاومت از انتفاضه ساکنان کرانه باختری به ویژه […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، «طارق عز الدین» سخنگوی جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در سخنانی به تشدید اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری واکنش نشان داد.
بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این خصوص تصریح کرد: مقاومت از انتفاضه ساکنان کرانه باختری به ویژه در منطقه «النقب» علیه صهیونیست‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند.
وی افزود: واقعیت این است که رژیم صهیونیستی دست از جنایات خود علیه فلسطینیان نخواهد کشید. بنابراین، باید با تمسک جستن به گزینه مقاومت در برابر این رژیم ایستاد. این رژیم در برابر مقاومت دوام نخواهد آورد.
طارق عز الدین در ادامه سخنانش در این زمینه یادآور شد: جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان النقب سکوت پیشه کرده است. صهیونیست‌ها درحالی ساکنان النقب را آواره می‌کنند که سازشکاران در جهان عرب نیز شریک جُرم آنها هستند.

منبع : مهر نیوز