ناحیه صنعتی مبل و منبت سمقاور کلنگ‌زنی می‌شود

سردبیر پرس/مرکزی فرماندار کمیجان از آغاز عملیات اجرایی احداث ناحیه صنعتی مبل و منبت سمقاور در دهه مبارک فجر خبر داد. ابراهیم رستمی در گفت‌وگو با سردبیر پرس، اظهار کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کمیجان ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی ۴ پروژه نیز آغاز می‌شود. وی اعتبار […]

سردبیر پرس/مرکزی فرماندار کمیجان از آغاز عملیات اجرایی احداث ناحیه صنعتی مبل و منبت سمقاور در دهه مبارک فجر خبر داد.

ابراهیم رستمی در گفت‌وگو با سردبیر پرس، اظهار کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کمیجان ۲۶ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی ۴ پروژه نیز آغاز می‌شود.
وی اعتبار صرف شده برای پروژه های قابل افتتاح را بالغ بر ۴۹۶ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این تعداد پروژه ۸ اشتغال مستقیم را رقم می زنند.
رستمی یکی از مهمترین پروژه های شهرستان که در دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ زنی می شود را احداث ناحیه صنعتی تخصصی مبل و منبت سمقاور دانست و گفت: این پروژه زمینه ایجاد ۲۰۰ کارگاه را ایجاد می‌کند و این ناحیه قطعا حجم اشتغال بالایی را برای کمیجان به همراه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه ایجاد بخشی از زیرساخت های مورد نیاز ناحیه از جمله آبرسانی و برق رسانی، زیرسازی معابر و تفکیک قطعات انجام شده است، افزود: واگذاری قطعات زمین از دهه فجر آغاز می شود، عملیات گازرسانی، احداث ساختمان آتش نشانی و ایجاد ۱۰ واحد کارگاهی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی نیز در این ایام کلید می‌خورد و هزینه بهره برداری از این پروژه مهم و موثر برای شهرستان ۳۳ میلیارد تومان برآورد شده است.
فرماندار کمیجان اضافه کرد: تعداد پروژه های شهرستان در دهه فجر ۱۴۰۰ در مقایسه با دهه فجر ۱۳۹۹، تغییر نداشته است، اما به لحاظ ریالی ۳۰۰ درصد رشد داشته است که بخش عمده ای از این افزایش مربوط به راه اندازی ناحیه صنعتی تخصصی مبل و منبت سمقاور است.
انتهای پیام

منبع : ایسنا