نزدیک ۴۰۰ تن ذرت آلوده در آذربایجان غربی کشف شد

سرهنگ بهمن رستمی با بیان اینکه نزدیک ۲۴ تریلی حامل ذرت‌های آلوده از بندر انزلی راهی استان‌های کشور شد، افزود: از این تعداد ۱۴ تریلی شامل ۳۸۵ تن در آذربایجان غربی، بخشی در استان آذربایجان شرقی و بخشی نیز در بندر انزلی کشف و ضبط شد. وی ادامه داد: این محموله‌ها با تلاش پلیس امنیت […]

سرهنگ بهمن رستمی با بیان اینکه نزدیک ۲۴ تریلی حامل ذرت‌های آلوده از بندر انزلی راهی استان‌های کشور شد، افزود: از این تعداد ۱۴ تریلی شامل ۳۸۵ تن در آذربایجان غربی، بخشی در استان آذربایجان شرقی و بخشی نیز در بندر انزلی کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این محموله‌ها با تلاش پلیس امنیت اقتصادی و بخش‌های مختلف انتظامی آذربایجان غربی در شهرستان‌های ارومیه، بوکان، ماکو، سلماس و چایپاره توقیف شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: کارشناسان ارزش این اقلام توقیفی را بیش از ۲۰ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند.
سرهنگ رستمی با بیان اینکه این ذرت‌های آلوده و کپک زده تحت عنوان نهاده دامی وارد استان شده بود گفت: اقلام توقیفی به همراه ۱۴ فرد دستگیر شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.