نمایشگاه «شمیم حسینی» در نسیم شهر برپا می‌شود

حجت الاسلام احمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف امورخیریه بهارستان با همکاری شورای هیئات مذهبی این شهرستان نمایشگاه «شمیم حسینی» را در امامزاده حسن (ع) نسیم شهر برپا می‌کنند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان افزود: در این نمایشگاه به هیأت‌های مذهبی که در سامانه طوبی […]

حجت الاسلام احمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف امورخیریه بهارستان با همکاری شورای هیئات مذهبی این شهرستان نمایشگاه «شمیم حسینی» را در امامزاده حسن (ع) نسیم شهر برپا می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان افزود: در این نمایشگاه به هیأت‌های مذهبی که در سامانه طوبی و سامانه بیرق ثبت نام کرده اند، خدماتی ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: بنا داریم امسال در ماه محرم به هیئاتی که تمام مراحل ثبت در هر دو سامانه را انجام و موفق به دریافت مجوز جدید شده اند، علاوه بر اعطا هدایا کالاهای مورد نیز را با تخفیف ویژه ارائه دهیم.
سلطانی در پایان گفت: هیأت‌های مذهبی بهارستان اکنون نیز فرصت دارند نسبت به ثبت هیأت خود اقدام کنند و یا اگر مدارکشان در سامانه ناقص است، نسبت به تکمیل آن اقدام کنند، چراکه امکان برخورداری هیئات جدید نیز از هدایای در نظر گرفته شده و تخفیفات نمایشگاه همچنین اقلام توزیع شده مخصوص ماه محرم وجود دارد.