نیازمند کار انقلابی و جهادی در حوزه اشتغال و گردشگری گلستان هستیم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کیا شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان اظهار کرد: برای رونق گلستان باید حرف‌ها و وعده‌ها را عملیاتی کنیم؛ محرومیت زدایی از گلستان با کار جهادی و انقلابی در بخش اشتغال و گردشگری محقق می‌شود. معاون امور اقتصادی اداره کل اطلاعات گلستان افزود: یکی از اقدامات […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کیا شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان اظهار کرد: برای رونق گلستان باید حرف‌ها و وعده‌ها را عملیاتی کنیم؛ محرومیت زدایی از گلستان با کار جهادی و انقلابی در بخش اشتغال و گردشگری محقق می‌شود.
معاون امور اقتصادی اداره کل اطلاعات گلستان افزود: یکی از اقدامات خوبی که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد، مبحث پنجره واحد است که نوید بخش اتفاقات خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود.
وی ادامه داد: هم اینک استان گلستان یازدهمین استانی است که فرآیند آزمایشی پنجره واحد در آن شروع شده و از دهه فجر امسال رسماً این طرح عملیاتی خواهد شد.
کیا بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ کارشناس از دستگاه‌های مختلف اجرایی آموزش‌های لازم را دیده‌اند.
معاون امور اقتصادی اداره کل اطلاعات گلستان گفت: با اجرایی شدن این مبحث، دغدغه‌های جدی سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف برطرف خواهد شد و اداره‌کل اطلاعات به عنوان ناظر بر عملکرد دستگاه‌ها عمل خواهد کرد.
وی گفت: با اجرایی شدن پنجره واحد حداکثر ظرف مدت دو هفته باید استعلامات پاسخ داده شود و نیاز به حضور سرمایه گذاران وجود ندارد.
منبع : مهر نیوز