هدف از بازداشت رهبران «حماس» کارشکنی در مسیر انتخابات فلسطین است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، «فوزی برهوم» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس به بازداشت «شیخ حسن وردیان» از رهبران این جنبش و عضو لیست انتخاباتی «قدس وعده‌گاه ماست» واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد. بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: بازداشت شیخ وردیان مداخله […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از فلسطین الیوم، «فوزی برهوم» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس به بازداشت «شیخ حسن وردیان» از رهبران این جنبش و عضو لیست انتخاباتی «قدس وعده‌گاه ماست» واکنش نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.
بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: بازداشت شیخ وردیان مداخله آشکار در انتخابات فلسطین و بیانگر تلاش‌های بی‌وقفه دشمن صهیونیستی جهت سنگ‌اندازی بر سر راه آن است.
برهوم تصریح کرد که بازداشت اعضا و رهبران حماس در کرانه باختری هرگز موجب ایجاد رعب و وحشت در میان آنها و بازداشتن آنها از مشارکت در انتخابات نخواهد شد، بلکه عزم فلسطینیان برای مشارکت قاطع و فعال در انتخابات و برگزاری موفقیت‌آمیز آن را جزم‌تر خواهد کرد.
وی جامعه بین‌الملل و تمامی نهادهای حقوقی و بین‌المللی را به حمایت از برگزاری انتخابات در فلسطین و اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت توقف تجاوزات و جنایات خود علیه ملت فلسطین فراخواند.