هفتم اکتبر شبیه حمله به پرل هارپر در جنگ جهانی دوم است

به گزارش سردبیر پرس به نقل از لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا مدعی شد: محدودیت برای ارسال سلاح برای اسرائیل ایران را قوی‌تر می‌کند. اعمال محدودیت ارسال سلاح برای اسرائیل هزینه ورود به رفح را بالا می‌برد. وی ادعا کرد: خواسته ما نابودی حماس و آینده بهتر برای فلسطینیان است. روز هفتم اکتبر شبیه […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا مدعی شد: محدودیت برای ارسال سلاح برای اسرائیل ایران را قوی‌تر می‌کند. اعمال محدودیت ارسال سلاح برای اسرائیل هزینه ورود به رفح را بالا می‌برد.
وی ادعا کرد: خواسته ما نابودی حماس و آینده بهتر برای فلسطینیان است. روز هفتم اکتبر شبیه حمله به پرل هارپر در جنگ جهانی دوم و یازده سپتامبر است.
این سناتور جمهوری خواه مدعی شد: توقف ارسال سلاح برای اسرائیل بازگشت اسیران اسرائیلی را سخت‌تر خواهد کرد. اسرائیل همه توان خود را برای کاهش قربانیان غیرنظامی به کار بسته است. اسرائیل برای بقا می جنگد و حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند.
تد کروز دیگر سناتور آمریکایی نیز مدعی شد: ما باید در کنار اسرائیل قرار بگیریم و آنچه بایدن انجام می‌دهد تشویق حماس برای ادامه جنگ است.
همزمان با این حمایت تمام عیار سناتورهای آمریکایی از رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو مدعی شد: اگر مجبور باشیم که به تنهایی بجنگیم این کار را خواهیم کرد.