همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه های طبیعی نقش موثری دارند

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ محسن مرادی صادقی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی سامانه همیار طبیعت و اطلاع رسانی انجام شده از سوی ادارات آموزش و ترویج و مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی انتظار می‌رود حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به این طرح در غرب مازندران بپیوندند. وی با اشاره به استقبال مردم […]

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ محسن مرادی صادقی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی سامانه همیار طبیعت و اطلاع رسانی انجام شده از سوی ادارات آموزش و ترویج و مشارکت‌های مردمی و روابط عمومی انتظار می‌رود حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به این طرح در غرب مازندران بپیوندند.
وی با اشاره به استقبال مردم غرب استان بیان داشت: گسترش فرهنگ حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی در جامعه با جلب و مشارکت حداکثری مردم موجب افزایش حفاظت از منابع طبیعی خواهد شد.
مرادی صادق گفت: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی اداره کل و شهرستان‌ها آمادگی کامل در همراهی با اداره آموزش ترویج و مشارکت‌های مردمی در جذب حداکثری نیروهای همیار طبیعت از اقشار مختلف مردم را داشته و انشاالله با پشتوانه همیاران طبیعت یاری رسان همکاران منابع طبیعی در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی باشند.
رئیس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر در ادامه افزود: در طرح همیار طبیعت افراد علاقمند و دوستداران طبیعت به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی در قالب همیار طبیعت دانش آموز، همیار طبیعت مروج و همیار طبیعت محاظ به طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری می‌کنند.
جوادی بیان داشت: طرح همیار طبیعت طرح کاملی است که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در جهت بهره گیری از توان همه اقشار جامعه در حفاظت و حراست از منابع طبیعی است معاون اداره آموزش و ترویج افزود: پس از ثبت نام اولیه در سایت همیاران طبیعت http://hamyartabiat.frw.irمراحل اولیه اداری و صدور کارت در اداره آموزش و ترویج انجام می‌گیرد کاظمی گفت : حفاظت از منابع طبیعی به تنهایی مسیر نیست و این نیازمند به مشارکت حداکثری جوامع محلی و اقشار مختلف مردم دارد.