واکنش پخش‌کننده نماهنگ «رهایی» به اظهارات سالار عقیلی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، موسسه فرهنگی هنری وصف صبا در واکنش به اظهارات سالار عقیلی نسبت به انتشار نماهنگ «رهایی» در فضای مجازی که به تازگی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید کشورمان منتشر شده است، توضیحاتی را ارائه داد. در توضیحات روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا آمده است: […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، موسسه فرهنگی هنری وصف صبا در واکنش به اظهارات سالار عقیلی نسبت به انتشار نماهنگ «رهایی» در فضای مجازی که به تازگی به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید کشورمان منتشر شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
در توضیحات روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا آمده است:
«قطعه «رهایی» با شعری از استاد سیار در سال ٩٩ برای سریال «شاهرگ» ساخته شده است. این سریال با موضوع مجاهدت های سازمان اطلاعات سپاه در سال ١٣۶٠ در مواجه با سازمان منفور منافقین تولید و پخش شده است. تمام حقوق مادی و معنوی این قطعه مربوط به موسسه فرهنگی هنری وصف صبا می باشد و برای استفاده از آن نیازی به اجازه از کسی ندارد. آن چه به صورت غیر قانونی صورت می گیرد استفاده مدام سالار عقیلی از این اثر و دیگر آثار تولید شده توسط این موسسه در کنسرت ها و پلتفرم های درآمدزا چون یوتیوب می باشد. به نظر می رسد زمان بازی های دو سویه گذشته و ایشان برای «رهایی» از کامنت های معاندین به جای واکنش های سطحی و کم ارزش صبور باشند و محکم!»
سالار عقیلی در تازه ترین پست صفحه مجازی خود نوشته بود:
«قطعه رهایی مربوط به سریال شاهرگ می باشد که در سال ۱۳۹۹ منتشر شده. به خاطر استفاده غیرقانونی از صدای بنده توسط شخصی به نام محمدرضا شفیعی مجبور شدم این پست را بگذارم که شما مردم عزیز و مهربان کشورم در جریان قرار بگیرید.»

منبع : مهر نیوز