ورودی تشریفات اصفهان به نام آیت‌الله رئیسی نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یک صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح یکشنبه برگزار شد، در این جلسه لایحه ۲ فوریتی نام گذاری اتوبان ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی بررسی شد و با پیشنهاداتی که داده شد از پل شهید طیاره تا ورودی فرودگاه اصفهان به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، یک صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان صبح یکشنبه برگزار شد، در این جلسه لایحه ۲ فوریتی نام گذاری اتوبان ورودی اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی بررسی شد و با پیشنهاداتی که داده شد از پل شهید طیاره تا ورودی فرودگاه اصفهان به انضمام تقاطع غیرهمسطحی که به زودی مقابل حصه کلنگ زنی خواهد شد به نام شهید رئیسی نام‌گذاری و این لایحه به تصویب رسید.
همچنین در این جلسه لایحه ۲ فوریتی در خصوص تمدید بسته تشویقی صدور پروانه ساختمانی و پرداخت مطالبات شهرداری توسط مردم بررسی و تصویب شد که تا ۲۸ اسفند تمدید و همه مراجعات را دربربگیرد.
لایحه ۲ فوریتی خرید تجهیزات سازمان پسماند بررسی و یک فوریت این لایحه نیز در این جلسه تصویب شد تا در یک هفته بررسی لازم صورت گیرد و هفته آینده در صحن علنی شورا مطرح گردد.
لایحه توافق ملکی واگذاری ملکی در طرح عمرانی خیابان مشتاق دوم نیز در صد و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی و به تصویب رسید.
آر اف پی پروژه پژوهشی به روز رسانی طرح جامع عملیاتی مدیریت یکپارچه پسماند عادی شهر امروز بررسی شد و به تصویب اعضا رسید.
لایحه مساعدت در صدور گواهی عدم خلاف و پرداخت بدهی‌های ساختمانی مربوط به یک مرکز خیریه در منطقه ۱۵ بررسی شد و با توضیحات ارائه شده به تصویب اعضا رسید.

منبع : خبرگزاری مهر