وعده وزیر برای کاهش حتمی قیمت مسکن

وزیر راه وشهرسازی گفت: قیمت مسکن در کشور در حال حاضر حباب است و به زودی شاهد کاهش قیمت ها در این بخش خواهیم بود.

به گزارش سردبیر پرس ،اسلامی روز دوشنبه و در حاشیه آیین افتتاح پل مواصلاتی شهر پرند در گفت و گویی با تاکید بر اینکه به چشم انتظاری مردم در اتمام پروژه های مسکن باید پایان داده شود، اظهار داشت: با عرضه “”مسکن ملی  قیمت مسکن حتما شکسته خواهد شد و با توجه به شرایط کشور پیش بینی می کنیم حباب قیمت ها شکسته و قیمت معقول شود.

وی، ظرفیت سازی در کشور را ضروری دانست و افزود: قدرت کارفرمایی مهمترین شاخصه اجرای پروژه ها در کشور است که این مهم باید تقویت شود.

با بیان اینکه شاخص های کار فرمایان باید پیشگیری، حمایت و پیش بینی باشد، عنوان کرد: بخش مهم قدرت اجماع شرکت ها است که در دوره تحریم ها نیازمند جهش و شکوفایی بزرگ است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتخاذ سیاست ها و تصمیات براساس ضوابط قانونی افزود: رشد شرکت های بزرگ و انبوه ساز متعهد در کشور، باوری است که باید به آن دست یافت.

اسلامی بر حفظ جریان پایدار تولید و عرضه مسکن در کشور تاکید کرد و گفت: مشکلات شرکت های بزرگ و فعال در حوزه راه و شهرسازی در کشور باید حل شود تا با اقدام و ایجاد برنامه و کار عملی در کشور بتوانیم افرادی که مسکن ندارند را با اطمینان خاطر و بر اساس برنامه صاحب مسکن کنینم