وقوع ۱۰ حادثه رانندگی در استان سمنان/واژگونی خودرو صدر حوادث است

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۱۰ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: این حوادث منجر به مصدومیت ۳۱ نفر و جان باختن یک هموطن شده است. وی ضمن بیان اینکه در بین این […]

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۱۰ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: این حوادث منجر به مصدومیت ۳۱ نفر و جان باختن یک هموطن شده است.
وی ضمن بیان اینکه در بین این تعداد واژگونی خودرو با شش مورد در صدر حوادث رانندگی قرار دارد، افزود: چهار مورد دیگر برخورد دو یا چند خودرو با یکدیگر بوده است.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه واژگونی پراید کیلومتر ۴۹ محور سمنان به دامغان با چهار مصدوم بیشترین تعداد مجروحان را داشت، بیان کرد: واژگونی پراید کیلومتر ۲۵ محور گرمسار به ایوانکی و واژگونی پراید کیلومتر ۷۹ محور سمنان به دامغان دیگر تصادفات واژگونی خودرو بودند.
باغبان ضمن بیان اینکه تصادف فوتی مربوط به برخورد پراید و تیبا کیلومتر ۱۵ محور شهمیرزاد به فولاد محله بوده است، تصریح کرد: این حادثه یک کشته و شش مصدوم داشته است.
وی افزود: تصادف زنجیره‌ای سه خودرو شامل دو پژو ۴۰۵ و تیبا در ایوانکی با شش مصدوم دیگر حادثه مهم رانندگی را طی یک هفته گذشته در استان رقم زده است.