١۴۴۴ پروژه در استان فارس در دهه فجر افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد هادی ایمانیه ظهر چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی استان فارس در ١٧ اسفند ماه به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و برخی دیگر نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد. وی ادامه داد: ٩٢ پروژه […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد هادی ایمانیه ظهر چهارشنبه در نشستی خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: برخی از پروژه‌های عمرانی استان فارس در ١٧ اسفند ماه به مناسبت ولادت امام زمان (عج) و برخی دیگر نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: ٩٢ پروژه به ارزش هزار میلیارد تومان در حوزه راه و جاده، ۶٠ پروژه در حوزه بهداشت و درمان، ٢٧ پروژه در حوزه برق و انتقال برق با ۵٧٧ میلیارد تومان اعتبار، ١۵۵ پروژه مسکن با اعتباری بالغ بر ٩۵۵ میلیارد تومان بخشی از پروژه‌های است که در فارس طی دهه فجر افتتاح و بهره برداری می‌رسد.
به گفته او تمامی شهرستان‌های استان فارس از طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی بهره مند خواهند شد که شهرستان شیراز با ٢٢٠ پروژه با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان بیشترین پروژه را دهه فجر انقلاب اسلامی دارد.
ایمانیه تاکید کرد: بهره برداری از فاز جدیدی از فولاد کوار به ارزش سه هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان، بهره برداری از فاز اول خط دوم قطار شهری شیراز به ارزش سه هزار میلیارد تومان، بهره برداری از خط تولید سیلیکون در مرودشت، اجرای بخشی از خط فاضلاب شیراز و صدرا، اجرای شبکه گاز فولادی بخشی از طرح‌های شاخصی است که در دهه فجر انقلاب اسلامی در شیراز و فارس به بهره برداری می‌رسد.
استاندار فارس یادآور شد: آزاد راه شیراز- اصفهان گرچه در مراحل نهایی شدن است اما در تلاش هستیم تا پایان سال نسبت به بهره برداری از آزاد راه شیراز و اصفهان اقدام کنیم.
به گفت استاندار فارس در تلاش هستیم تا تمامی پروژه‌های ناتمامی که بیش از ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند را بهره برداری برسانیم.
او ادامه داد: مقرر شده تا بیش از ٣٠٠ کارخانه استان فارس که امکان سنجی شده تا نسبت به توسعه یا بازگشت به تولید آنان اقدام شود.

منبع : مهر نیوز