پرچم سرخ آزادگی در کشور همچنان برافراشته است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد سبحان حسنی صبح چهارشنبه همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا اظهار کرد: امروز افتخار داشتیم به مناسبت نخستین روز از دهه فجر در جوار مرقد مطهر این شهید گمنام با آرمان‌های شهدا و امام (ره) […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد سبحان حسنی صبح چهارشنبه همزمان با نخستین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا اظهار کرد: امروز افتخار داشتیم به مناسبت نخستین روز از دهه فجر در جوار مرقد مطهر این شهید گمنام با آرمان‌های شهدا و امام (ره) تجدید میثاق کنیم.
وی گفت: شهدای عزیز برای تحقق انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز پس از ۴۴ سال شاهد تحقق همه شعارهای انقلاب هستیم.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: به رغم همه تلاش‌های دشمن، برای ضربه زدن به نظام، اما همچنان شاهد هستیم پرچم سرخ آزادگی در کشور همچنان برافراشته است.
وی با بیان اینکه پشتوانه‌های مهم انقلاب مردم هستند، گفت :۴۴ سال پس از گذشت از وقوع انقلاب اسلامی در تمامی عرصه پیشرفت کردیم و این پیشرفت‌ها و توفیقات مرهون جانفشانی شهدا است.

منبع : مهر