پلمب۲۰باشگاه ورزشی دراصفهان/مراکز ورزشی با۵۰ درصدظرفیت فعال شدند

احمد باقری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه در مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مراکز ورزشی در مشاغل گروه دو قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به تغییر رنگ بندی شیوع کرونا در ۱۹ شهرستان استان اصفهان امکان بازگشایی مراکز ورزشی، برگزاری مسابقات و سالن‌های ورزشی […]

احمد باقری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه در مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا مراکز ورزشی در مشاغل گروه دو قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به تغییر رنگ بندی شیوع کرونا در ۱۹ شهرستان استان اصفهان امکان بازگشایی مراکز ورزشی، برگزاری مسابقات و سالن‌های ورزشی از روز گذشته فراهم شده است.

وی با بیان اینکه برخی از شهرستان‌ها ممکن است بر اساس مصوبات قدیمی ستاد مقابله با کرونا رفتار کرده و همچنان مراکز ورزشی را در گروه سه مشاغل قرار دهند، اضافه کرد: این در حالی است که در استان اصفهان این مراکز در گروه دو قرار دارند.

مراکز ورزشی اجازه فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت را دارند

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه مراکز ورزشی اجازه فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت را دارند، ادامه داد: در این زمینه نظارت جدی از سوی مسئولان هیئت‌های ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقبال از باشگاه‌های ورزشی به اندازه شرایط قبل از کرونا نیست، اضافه کرد: از این رو ظرفیت مراکز به صورت کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

فعالیت ۲۵ بازرس هیئت پزشکی ورزشی در اصفهان

باقری مقدم با بیان اینکه در شهرستان اصفهان ۲۵ نفر بازرس و در دیگر شهرستان‌ها هر کدام یک یا دو بازرس از هیئت پزشکی – ورزشی فعالیت دارند، تصریح کرد: بیش از ۷۵۰ مرکز و سالن ورزشی در اصفهان وجود دارد که نظارت مستمر را بر روی این مراکز داریم.

وی با بیان اینکه در شرایط قرمز شیوع کرونا در استان اصفهان در نظارت و بازرسی از مراکز و سالن‌های ورزشی شاهد تخلفاتی همچون باز و فعال بودن برخی از باشگاه‌های ورزشی را داشتیم، اضافه کرد: در این ارتباط ۲۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان پلمب شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان ادامه داد: بازگشایی این باشگاه‌ها منوط به طی مراحل قانونی است.

منبع : خبرگزاری مهر