«کاروان آوای رضوی» به مهمانی تهرانی‌ها می‌آید

به گزارش سردبیر پرس، همزمان با دهه کرامت کاروان آوای رضوی در محلات مختلف شهر تهران حضور پیدا کرده و برنامه‌های مختلفی را در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می‌کند. از سالروز ولادت حضرت معصومه تا میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است. همه ساله در این […]

به گزارش سردبیر پرس، همزمان با دهه کرامت کاروان آوای رضوی در محلات مختلف شهر تهران حضور پیدا کرده و برنامه‌های مختلفی را در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برگزار می‌کند.

از سالروز ولادت حضرت معصومه تا میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است. همه ساله در این روزهای مبارک مجالس شادی و جشن برای امام هشتم و خواهر بزرگوار ایشان در سراسر ایران برگزار می‌شد، اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمعات، مراسم هایجشن دهه کرامت به شیوه‌ای متفاوت برگزار می‌شود.

کاروان جشن و شادی برای ائمه معصومین همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با عنوان «کاروان آوای رضوی» توسط همراه اول و مرکز آفرینش‌های بسیج و با مشارکت عقیق در سطح شهر تهران حرکت کرده و ضمن اجرای برنامه‌های شاد، شعرخوانی، اجرای سرود و نورافشانی دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا و حضرت معصومه را گرامی می‌دارد.

این کاروان شادی از روز شنبه ۲۲ خرداد تا چهارشنبه ۲۶ خرداد به‌مدت ۵ روز به ۵ منطقه شهر تهران رفته و مراسم جشن و شادی میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع) را در فضای باز با حضور مردم برگزار می‌کند.

در اولین‌شب از این مراسم، «کاروان آوای رضوی» به میدان هفت حوض شهر تهران رفت و ضمن اجرای برنامه‌های شاد، با اهدای گل و بادکنک به دختران، روز دختر و میلاد حضرت معصومه را گرامی داشت.