کاندیداها از تبلیغات زودهنگام و غیرمجاز خودداری کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی مهرور صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ که با حضور معاونین فرماندار، مسئولین کمیته‌ها و رؤسای ادارات خدمات‌رسان برگزار شد، از هماهنگی کامل ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: تمامی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی مهرور صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ که با حضور معاونین فرماندار، مسئولین کمیته‌ها و رؤسای ادارات خدمات‌رسان برگزار شد، از هماهنگی کامل ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و اظهار کرد: تمامی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده و مهیا هستند.

وی بیان کرد: در ادامه روند انتخابات متناسب با ابلاغ وزارت کشور و برنامه زمان‌بندی در راستای اجرای تمامی بندهای روزشمار پیش می‌رویم.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: در روزهای آتی منتهی به زمان انتخابات، جلسات مستمر و مکرری برای هماهنگی‌های هرچه بهتر و بیشتر برگزار خواهد شد تا انتخاباتی بدون دغدغه و مشکل را در این شهرستان برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تمامی شعبات اخذ رأی با حضور نماینده تام‌الاختیار فرمانداری و نمایندگان دستگاه‌های خدمات‌رسان مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات و کمبودهای شعبات در محل پیگیری و برطرف می‌شود.

مهرور خطاب به داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاها متذکر شد: از تبلیغات زودهنگام و غیرمجاز خودداری و بر اساس قانون انتخابات در زمان و موعد مشخص شده نسبت به تبلیغات اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری مهر