کشف ۱۳۱ ماینر از یک منزل در یاسوج/ یک نفر دستگیر شد

به گزارش سردبیر پرس، سردار کیقباد مصطفایی افزود: با اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در شهر یاسوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. مصطفایی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک منزل مسکونی محل نگهداری و استفاده از ماینرهای غیرمجاز شدند، تصریح […]

به گزارش سردبیر پرس، سردار کیقباد مصطفایی افزود: با اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در شهر یاسوج، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
مصطفایی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک منزل مسکونی محل نگهداری و استفاده از ماینرهای غیرمجاز شدند، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را انجام داده و در بازرسی‌های انجام شده ۱۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، ۷۷ دستگاه پاور و ۳۰۷ عدد کارت گرافیک به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
مصطفایی گفت: با توجه به فصل گرما و اوضاع کنونی حاکم بر جامعه و نیاز مبرم به نیروی برق، مبارزه بی امان با استفاده کنندگان غیرمجاز دستگاه‌های تولید رمز ارز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.