کشف ۲۱ دستگاه ماینر غیر مجاز در مراغه

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در چند نقطه مختلف در مراغه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد قرار گرفت. وی اضافه کرد: مأموران آگاهی […]

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در چند نقطه مختلف در مراغه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و یگان امداد قرار گرفت.
وی اضافه کرد: مأموران آگاهی و یگان امداد پس از هماهنگی‌های لازم قضائی با همکاری عوامل اداره برق در ۴ عملیات جداگانه در بازرسی از محل‌های شناسایی شده این ماینرهای قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ فارسی گفت: در این رابطه ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق‌رسانی می‌شود.
وی از شهروندان خواست، برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور به ویژه پیشگیری از اختلال در شبکه برق در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع : مهر نیوز