۱۰ میلیارد تومان به پل چهارم بشار اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کیومرث حاجی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل این دو پروژه به حل معضلات ترافیکی کمک شایانی خواهد کرد. وی با بیان اینکه در سال‌جاری توجه به ساماندهی و ورودی شهرها و مبلمان شهری جز سه اولویت در عمران استان است، گفت: معوقات زیادی در شهرداری‌های استان بود […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، کیومرث حاجی زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تکمیل این دو پروژه به حل معضلات ترافیکی کمک شایانی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری توجه به ساماندهی و ورودی شهرها و مبلمان شهری جز سه اولویت در عمران استان است، گفت: معوقات زیادی در شهرداری‌های استان بود و با رایزنی که با مرکز داشتیم از محل ارزش افزوده، اعتبارات خوبی به شهرداری‌ها تزریق شد.
حاجی زاده تصریح کرد: اعتبارات ارزش افزوده باید در زیرساخت‌ها و عمران شهری هزینه شود، اما متأسفانه با توجه به انباشت بدهی‌ها در حقوق کارمندان و دیگر مطالبات در شهرداری‌ها این اعتبارات به این سمت هدایت می‌شوند.
وی افزود: شوراهای شهر به عنوان یک بازوی اجرایی در کنار شهرداری و دولت در سال‌جاری بیشتر روی ساماندهی ورودی و مبلمان شهرها تمرکز کنند.