۱۶۴ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در قرچک نظارت می‌کنند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت :۱۶۴ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می‌کنند. وی افزود: ۱۵۳ بازرس برای تمامی شعب اخذ رأی شهری و روستایی و همچنین ۱۰ سربازرس و یک بازرس ویژه در کنار رئیس و اعضای هیأت بازرسی شهرستان مأمور نظارت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت :۱۶۴ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت می‌کنند.
وی افزود: ۱۵۳ بازرس برای تمامی شعب اخذ رأی شهری و روستایی و همچنین ۱۰ سربازرس و یک بازرس ویژه در کنار رئیس و اعضای هیأت بازرسی شهرستان مأمور نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.
خطیبی عنوان داشت: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است که برای تحقق این مهم بازرسان نیز وظیفه مهمی برعهده دارند.
فرماندار قرچک بیان داشت: رعایت اصل بی‌طرفی و امانتداری اعضای بازرسی انتخابات برای صیانت و حفاظت از آرای مردم همواره مورد تأکید است و شهروندان محترم می‌توانند گزارش شکایات و انتقادات خود را در رابطه با هرگونه تخلفات انتخاباتی با شماره تماس ۳۶۱۷۱۶۰۳ در میان بگذارند.
خطیبی گفت: عملاً تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در زمان قانونی و مقرر از بیستم خرداد آغاز تا ۲۶ خرداد ماه ادامه خواهد داشت؛ این در حالی است که روز ۲۷ خرداد ماه و بیست و چهار ساعت قبل از آغاز انتخابات تبلیغات ممنوع است.