۶۰ نانوایی در بیله سوار به کارت‌خوان‌های هوشمند مجهز شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، صاحبعلی اصغری شامگاه سه شنبه پس از بازدید از نانوایی‌های شهر بیله‌سوار در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اظهار کرد: در قالب اجرای طرح هوشمند توزیع آرد و نان از ۱۳۵ نانوایی موجود در بیله‌سوار تاکنون ۶۰ نانوایی‌ها به کارت‌خوان‌های هوشمند مجهز شدند. وی بر لزوم رعایت اصل عدالت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، صاحبعلی اصغری شامگاه سه شنبه پس از بازدید از نانوایی‌های شهر بیله‌سوار در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اظهار کرد: در قالب اجرای طرح هوشمند توزیع آرد و نان از ۱۳۵ نانوایی موجود در بیله‌سوار تاکنون ۶۰ نانوایی‌ها به کارت‌خوان‌های هوشمند مجهز شدند.
وی بر لزوم رعایت اصل عدالت در توزیع آرد بین تمام روستاهای دارای نانوایی و فاقد نانوایی این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید نظارت جدی بر زمان پخت، کیفیت پخت، وزن چانه انجام شود و ساعت پخت تمامی نانوایی‌ها ۶ صبح اعلام شده و باید بنر اطلاع‌رسانی سر درب نانوایی نصب شود.
فرماندار شهرستان بیله سوار بیان کرد: جلوگیری از قاچاق و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌ها است و با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت.
اصغری با بیان اینکه تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می‌شوند و تمام تراکنش‌ها قابل رهگیری است، ادامه داد: با همکاری اتحادیه، از نانوایی‌هایی که شهروندان از کیفیت نان آن‌ها رضایت دارند، قدردانی به‌عمل خواهد آمد.
وی با بیان این‌که با متخلفین برخورد خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر اعمال جریمه سنگین برای متخلفان، سهمیه آرد آن‌ها نیز کاهش می‌یابد.