پاسخگویی به درخواستهای مددجویان بوشهری تلفنی و اینترنتی شد
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات گستردهای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان صورت گرفته ست. احمد لطفی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواستهای مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به […]
به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات گستردهای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان صورت گرفته ست.
احمد لطفی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواستهای مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به صورت اینترنتی ثبت یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد و مددجویان از حضور در ادارات این نهاد خودداری کنند.
وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مددجویان تحت حمایت افراد سالمند و با سابقه بیماری هستند گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانوادههای تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.
لطفی خاطر نشان کرد: همه خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانوادههای تحت حمایت قرار گرفته و آنها میتوانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد درخواستهای خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آنها برسد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و گفت: در صورتی که مددجویان بنا به دلالی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، میتوانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند.
وی افزود: در این مورد نیز رسیدگی به درخواستها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰