دشمنان نمی توانند ذره ای از عشق به امام حسین را از شیعیان بگیرند

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم کفیل در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: ماه محرم، ماه عشق به امام حسین و معرفت اهل بیت (ع) و ماه امر به معروف و مبارزه با کفر و یاری مظلومان است. وی افزود: جان و دل ما، آنچنان با عشق به سیدالشهداء (ع) آمیخته شده است که […]

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم کفیل در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار داشت: ماه محرم، ماه عشق به امام حسین و معرفت اهل بیت (ع) و ماه امر به معروف و مبارزه با کفر و یاری مظلومان است.
وی افزود: جان و دل ما، آنچنان با عشق به سیدالشهداء (ع) آمیخته شده است که اگر محبت آن حضرت را در دل‌هایمان نداشتیم قلب‌هایمان برای همیشه می‌مرد.
استاد حوزه علمیه شهرضا ادامه داد: امروز خیمه اباعبدالله الحسین (ع)، خیمه‌ای بدون محدودیت مرزی و مکانی برای تمامی آزادگان جهان می‌باشد.
وی تصریح کرد: در لشکر اباعبدالله کودکان، زنان، نوجوانان، جوانان و افراد مسن نقش آفرینی کردند و به همین خاطر قیام آن حضرت همه انسان‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.
کفیل با اشاره به امر اهتمام به برپایی نماز ظهر عاشور گفت: همه می‌دانیم امام حسین (ع) ظهر عاشورا به نماز ایستاد و برخی از اعضای لشکریان ایشان خود را سپر تیرها کردند و عاشقانه به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: برگزاری پرشور عزاداری ایام سوگواری، تشریح ابعاد مختلف و فلسفه قیام عاشورا، درس‌ها و عبرت‌ها و آثار و برکات آن برای جذب نوجوانان و جوانان از جمله وظایف خطیری است که باید برای نسل امروز به شایستگی تبیین شود.

منبع : خبرگزاری مهر