روزانه ۲۸ کلاس درس جدید به فضای آموزشی کشور افزوده می‌شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محسن حاجی میرزایی صبح پنج‎شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور تلاش خوبی صورت گرفته است و تحول خوبی را شاهد هستیم. وی با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته آموزش و پرورش عادلانه، کیفی‌تر […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محسن حاجی میرزایی صبح پنج‎شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در زمینه توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور تلاش خوبی صورت گرفته است و تحول خوبی را شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه طی هشت سال گذشته آموزش و پرورش عادلانه، کیفی‌تر و توسعه کمی آن نیز بیشتر شد افزود: طی این مدت روزانه ۲۸ کلاس درس جدید به فضای آموزشی کشور افزوده شده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا رسیدن به وضعیت آرمانی هنوز فاصله داریم اضافه کرد: گام‌های رو به جلو و خوبی در حوزه آموزش و پرورش برداشته شده است و امیدواریم شاهد توسعه روزافزون آن باشیم.
وی با اشاره به اینکه کرونا چالش بزرگی را در نظام آموزشی کل دنیا ایجاد کرد ادامه داد: با این شرایط سخت پیش آمده در کمتر از یک هفته مدرسه تلویزیونی راه‌اندازی و توسعه پیدا کرد و در ادامه نیز شبکه شاد توانست آموزش لازم را به دانش‌آموزان منتقل کند.
حاجی میرزایی با اشاره به راه‌اندازی شبکه شاد برای ارائه خدمات به ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در سراسر کشور تصریح کرد: با راه‌‎اندازی شبکه شاد مناسبات این جمعیت تنظیم و بین صف و ستاد هماهنگی لازم انجام شد.
وی با اشاره به ایجاد محیط امنی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها در شبکه شاد خاطرنشان کرد: با بسترسازی مناسبی که در شبکه شاد صورت گرفت از ورود سایر مسائل غیرآموزشی به شبکه شاد جلوگیری شد.
وزیر آموزش و پرورش از ایجاد شرایط مناسب برای بروز خلاقیت و نوآوری در شرایط کرونایی خبر داد و گفت: کرونا با همه تلخی‌ها و سختی‌ها تعلیم و تربیت را برای ورود به قرن جدید و اقتضائات دنیای مدرن آماده‌تر کرد.